Hledáme koordinátora/koordinátorku Databáze ostravských projektů. Jsi to ty?

Hledáme koordinátora/koordinátorku Databáze ostravských projektů. Jsi to ty?

27. 11. 2024

Životopis a motivační dopis pošli do 27. 12.

Máš VŠ technického směru, ale místo každodenní práce v kanclu tě bude naplňovat komunikace s lidmi? Máš zkušenosti s řízením projektů a zkratka GIS ti není neznámá? Skvěle. 

„DOPka“ je jeden z klíčových projektů, kterým se v MAPPA věnujeme. Jde o databázi pro koordinaci ostravských projektů v prostoru i čase. Má podporovat smysluplné nakládání s veřejnými prostředky a zamezit zbytečně dlouhým a opakovaným zásahům ve veřejném prostoru.

Tvým úkolem bude plánování a řízení rozvoje této databáze, aby se stala praktickým a široce využívaným nástrojem k plánování města. Nedílnou součástí tvé práce bude také komunikace s uživateli databáze, jejich podpora nebo aktivní oslovování a zapojování nových.

Tady najdeš podrobnější informace o tom, co ti můžeme nabídnout a co od tebe očekává.

Tak co, hledáme tebe? Dej nám o sobě vědět. Životopis a motivační dopis pošli prostřednictvím jobs.cz do 27. 12. 2024.

Na DOPku mrkni sem.

.................

Úkolem koordinátora/ky DOP je komplexní správa a budoucí rozvoj této databáze. 

Náplň práce: 

  • aktivní vyhledávání partnerů, kteří by se mohli do aplikace připojit, komunikace s nimi, uzavírání smluvních vztahů   

  • zpracování dat, informací a dokumentů poskytovaných ze strany Magistrátu města Ostravy, městských obvodů, MAPPA a smluvních partnerů, nebo obdržených jednorázově od různých subjektů    

  • koordinace rozvoje aplikace včetně výdejního modulu pro poskytování dat a informací žadatelům   

  • zpracování a poskytování výstupů sloužících Magistrátu města Ostravy a dalším zapojeným subjektům ke koordinaci investičních záměrů  

  • zpracování podnětů ze strany uživatelů směřující k rozvoji aplikace   

  • aktualizace a kontrola informací v DOP obsažených   

  • spolupráce na vytvoření veřejně přístupné verze aplikace (vytvoření zadání požadavků na aplikaci) 

  • zavádění nových procesů 

  • prezentace DOP navenek   

  • organizace setkání uživatelů a dalších akcí pod záštitou DOP   

 

Co bys měl/a splňovat: 

  • VŠ vzdělání technického směru, základní orientace v oblasti GIS výhodou 

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti  

  • orientace v procesech městského plánování, přípravě a realizaci projektů 

  • znalost databázových prostředí 

  • zkušenost s projektovým řízením 

  • praxe na obdobné pozici výhodou 

  • znalost práce v MS Office (excel na vyšší úrovni) 

  • znalost práce v ArcGIS (základní znalost) 

  • znalost práce s Adobe, AutoCAD výhodou 

 

Jakou kolegyni či kolegu chceme mezi sebe? 

  • týmového hráče s pozitivním přístupem k řešení problémů 

  • Samostatného, pečlivého a zodpovědného za výsledek své práce 

  • s dobrými komunikačními a organizačními schopnosti 

  • s chutí učit se a spolupracovat 

 

Co nabízíme: 

  • zapojení do týmu, který ovlivňuje podobu Ostravy 

  • možnost dalšího osobnostního a profesního rozvoje 

  • příjemné pracovní prostřední v centru Ostravy 

  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě 

  • osobní ohodnocení jako významná složka platu po uplynutí zkušební doby 

  • flexibilní pracovní dobu, pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování 

  • možnost home office 

  • nástup možný od ledna 2025, nebo dle domluvy 

 

V případě zájmu o nabízenou pozici zašli svůj j životopis a motivační dopis přes jobs.cz do 27. 12. 2024 (včetně).